czwartek, 12 lipca 2012

Twelve American Muffins :)

                                Dzisiaj zapraszam serdecznie na Amerykańskie muffinki prosto z... Lidla :)

Nie jestem fanką kupowania ciasta "z opakowania", ale kiedy w Lidlu zaczął sie Amerykański tydzień poszłam z ciekawości sprawdzić co oferują. I właśnie na jednej z półek leżało takie sobie opakowanie Amerykańskich muffinek. Kupiłam je z ciekawości na spróbowanie. 

Produkty,które są nam potrzebne to: 
1. dwa jajka 
2. 75 ml oleju
3. cztery łyżki stołowe wody







A więc, najpierw nastawiłam piekarnik na 175 stopni. I w między czasie zajęłam się ciastem. 

Do miski z proszkiem z opakowania wlewamy olej

następnie wlewamy wodę

i wbijamy dwa jajka


Ciasto ubijamy przez trzy minuty na najwyższych obrotach. Wychodzi nam bardzo gęste. 





Dodajemy po łyżeczce dżemu. I wstawiamy do piekarnika na 20 -25 minut ( na 175 stopni) 








Muffinki było bardzo dobre, ale jednak to nie to samo co z własnego przepisu :)) 
Już niedługo zapraszam na muffinki z masłem orzechowym. I przymierzam się do muffinek dla Panów z piwem i z rodzynkami.

Pozdrawiam :))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz